9 Kasım 2009 Pazartesi

MİM

Asortik Krep 'ten bir mim geldi, cevabını biraz gecikmeli olarak veriyorum. İşyerinde bu yıla ait kullanılmayan izinlerin bitirilmesi talimatı gelince, ben de apar topar son kalan günlerimi aldım. Hepsini yaz aylarında kullanmak istiyordum oysa. Neyse, bu da değişik oldu benim için:)

İşte cevaplarım:

Bloguna neden bu ismi verdin?

Alev de ben de balık burcuyuz, esasen “Akvaryum” ismini seçme nedenimiz bu. Alev'in bundan önce kendi adıyla bir blogu vardı, ama yazma konusunda benim kadar hevesli olmadığından sık güncellemiyordu. Öneri benden çıktı, “ben de bu işi yapayım diyorum, hadi gel, ortak tek bir blogumuz olsun, canı isteyen yazsın” dedim, kabul etti. O kabul edince isim neredeyse otomatik bir şekilde geldi aklımıza:) Bir de burçtan çağrışım yaptığından mı yoksa suyu sevdiğim mi nedir, balık severim. Yemeyi de, onunla ilgili objeleri vs. toplamayı da. Sırtım da bir balık dövmesi bile vardır, o kadar yani:)

Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

Blog yazılarımı “ilham” geldiğinde ve genellikle onları yayınlamadan çok önce, arka arkaya yazıyorum. O dediğim “ilham” geldiğinde aradığım, istediğim başka şey de olmuyor. Yazı yazarken yanımda içecek olması motive ediyor ama. O zaman işte, daha bir “yazar tribi” oluyor sanki:) Bu bir bardak kahve, delisi olduğum bergamutlu yeşil çay ya da son zamanlarda yeniden kavuştuğum saf yasemin çayı olabilir. Bazen de kırmızı şarap. Yazdığım yazı Alev'le birlikte yaptığımız bir şeyleri anlatıyorsa, bir de önce ona okutuyorum. Unuttuğum detayları hatırlatıyor veya "bazen şöyle desen daha iyi olabilir" şeklinde eleştiriyor.

En son satın aldığın garip şey nedir?

Garip denemez ama yaratıcı bulduğumdan ve işime yarayacağını düşünerek, D&R’dan “Intelligent Pocket” ismiyle satılan minik çantalardan aldım. Ağzı büzülebilen, içinde büyüklü küçüklü, açık ya da fermuarlı cepleri olan, makyaj çantasına benzeyen bir şey. Kullandığınız asıl çantanızın içine koymak üzere. Temel tüm ihtiyaçlarınızı (cüzdan, anahtar, makyaj malzemesi, kalem, ajanda, parfüm vs.) ona koyuyorsunuz, sonra çanta değiştirince “ay öteki çantamda unutmuşum” demiyorsunuz, akıllı cebi yeni çantaya taşıyarak tek seferde taşınma işlemini gerçekleştiriyorsunuz.

Şeker gibi olduğun anlar?

Ben deniz seviyesinde gerçekten ve her durumda şeker gibi olurum. Başka boyuta geçmiş gibi... Su bana her haliyle iyi gelir. Bol oksijenli doğa ortamları da benzer etkiyi yaratır.


Arkadaşım, artık sormayın dediğin şeyler?

Çocuk ne zaman?:)


Aynaya bakınca gördüğün?

Tüm duygularımı ele veren kocaman iki adet göz.

Kendini okutan blog dediğin?

Hayat tecrübelerini (her ne konuda olursa olsun) samimiyetle ifade eden, kendi öğrenirken başkasına da öğreten bloglar.


Bu blog sahibi-sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?

Her ikimiz de Ege ve Akdeniz kıyılarında, Akdeniz ve Bolu ormanlarında, dağlarda, bayırlarda, Likya yolu üzerinde, Ankara’da (özellikle United Clubs spor salonunda, , Anıttepe’deki koşu pistinde, 365’te, Tunalı Hilmi civarındaki mekanlarda, zaman zaman Sakarya’daki görünüşü köhne eğlencesi bol barlarda, Eymir Gölünde, Gelidonya Feneri, Göksu ya da Balıkçıköy restoranlarında) sıklıkla görülebiliriz.

13 yorum:

kekvekahve dedi ki...

canım başak, iyi tatiller öyleyse, likya yolu üzerinde birgün görüşmek dileği ile:)

Basak dedi ki...

Kek ve Kahvecim, belli mi olur yol üstünde molamız olursun... ne de olsa sen de artık oralısın...

kekvekahve dedi ki...

çok mutlu edersiniz. en kısa zamanda diyeyim o zaman. sevgiler.

ABİ dedi ki...

sondan bir önceki soruya verdiğin cevabı çok sevdim...
sevgiler.

Basak dedi ki...

Sevgili Abi senin çok sevdiğim blogun da bu kategoride:) Sağolasın.

ABİ dedi ki...

ondan sevmiştim zati... (Ukalalık diz boyu... Hahaha..)

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Belki bu blog sahibesi ile Bolu dağlarında karşılaşırız biz de.

Basak dedi ki...

Sevgili abi ben aynı zamanda blog yazarının ukalasını da severim:)))))

Kağıttan Gemiler, neden olmasın??? Fazlasıyla olası:)

Adsız dedi ki...

Bolu'yu bilmem amma Ankara'da bi yerlerde karşılaşmak hoş olur.. :)

Basak dedi ki...

Cheetos her durumda daha yüksek olasılık, ben de sevinirim tanışırsak.

Asortik Krep dedi ki...

Likya yolunun başlangıcında görüşmek üzere.. o zaman :))
Teşekkürler cevaplar için.

Yıldız Tozunun Marifetleri dedi ki...

Başak'cım,
Güzel gözlü gezginim benim. Çok özledim seni.Blogunuzu izliyor olacağım artık :)

Basak dedi ki...

Yıldız Tozu gibi harika bir ismin mucidi senden başka kim olabilirdi Sundial'ım??? keşke önceden haberim olsaydı blogdan, bundan sonra tependen inmem, haberin ola:)