22 Mart 2010 Pazartesi

FOTOĞRAFLARLA MARATON

Maraton üzerine başka bir seyahat denk gelince, fotoğrafları Maraton yazısına yetiştiremedim. Güzel bir organizasyondu, geçtiğimiz yıllardaki gibi. O nedenle bir kaç görselle de maraton hatıramızı pekiştirmek istedim.

Adım Adım koşucuları Hill Side Su Otel'de konakladı bu yıl da. Çok ilginç, hoş bir mekan. Yukarıdaki foto otel'in lobisi aslında ama biraz "club" havasınde düzenlenmiş. Her daim çalan müzik eşliğinde, rahat minderlere yayılıp keyif yapabiliyorsunuz.
Otelin lobisi hava kararınca bu sefer loş bir kızmızı ışıkla, tamamen club'a dönüşüyor. Görüntü görmeye değer... Müzikler harika.

Maraton sabahı, servis saatini beklerken...

Maraton sabahı, Başak ve Ayşe bizi uğurlamaya indiler.


Öger organizasyonu çok başarılıydı. Sporcuların kişisel eşyaları maraton boyunca sahanın bir kenarında saklandı, koşu sonrası her koşucunun eşyalarına sıkıntı yaşamadan ulaşması için.


Başak ve Özge bitiş çizgisinde bizleri beklerken

Ben, bitiş çizgisine metreler kala...

21km koştuktan sonra ancak bu kadar poz verebilmişim:)

Antalya Şehir Orkestrası koşuculara ve seyircilere keyifli anlar yaşattı.

Başak ve ben


Dinlenen sporcular

7 yorum:

ramazan dedi ki...

Bu ne maratonuydu.Ne güzelmiş.Yarıya mı bömüşler parkuru ?,21 km.
Çok güzel.Bende mi koşsam ne...

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

tebrikler Alev, pek luks bir maratonmus, otelin minderlerine yaris sonrasi oturmadiginiz iyi olmus :)))...Bu marotona ben kocami göndereyim seneye, Antalya'yi da görmus olur...

Basak dedi ki...

Ramazan bey; Öger-Runtalya maratonu bu, bu yıl 5.si yapıldı ve çok profesyonel bir organizasyon. Bu arada tam maratona ek olarak , yarı (21km) maraton ve 10 km lik kısa maraton da koşulabilir. Bizimkiler 21 km koşuyorlarlar 3 yıldır, önümüzdeki yıllarda tam maratonu zorlama niyetleri var:) Size de tavsiye ederim.


Alp ve Ege'nin Annesi, sen de gel eşinle çünkü koşmayan da koşanın avantajlarından faydalanıyor:) Hillside 'da kalmak da bu faydalara dahil. Koşuculara çok özel fiyatlar veriyor oteller, eşler de faydalanıyor:)

acupofcaffein dedi ki...

Vallahi maşallah diyorum, ben 50 m dahi koşamam herhalde...:-)
21 km çok hızlı yürürüm ama koşmak ıııhhhh.. bana göre değil...:-)

Alev dedi ki...

Ramazan Bey,
Maraton 42,2km
Yarı Maraton 21,1km koşuluyor. Bunlar bütün Dünya'da kabul edilen resmi mesafeler. Dünya'da en çok koşulan, en popüler olanı ise 21,1km olanı. BAzı maraton organizasyonlarında 10km, 15km gibi mesafeler de olabildiği gibi kimi organizasyonlarda nordic walk denilen yürüme faaliyetine de izin veriyorlar. Caffein'e duyurulur !

BU oragnizasyonu başlatan ve yapan ÖGER Turizm. Antalya'nın ölü sezonunda şehire bu sayede çok büyük hareket getirmiş oluyorlar bu sebepten otel fiyatları çok cazip. Ayrıca adım adımla bağış toplayanlar Hilside su otelinin bu ayrıcalıklarından faydalanabiliyorlar. O tarihte oteldekalan herkes koşucu ve bağış toplayandı.

kekvekahve dedi ki...

sevgili başak, alev
antalyaya gelmişsiniz. haberim olaydı bir kahve ikram ederdim size. üzüldüm bak.bir dahaki koşu taa seneye mi?
sevgiler,

Basak dedi ki...

Sevgili Kek, ben ilk kez Antalya şehir merkezinde geldim ve kaldım desem... Ve sadece 1 gece, seneye söz ama. Haber edeceğim. Bu sefer zaman kısıtı ve acemiliğime geldi.